Regulamin sklepu

Opublikowano:

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę ProtectMedical BPS SP. z o.o. Sp.K. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. 2. Klient przed złożeniem zamówienia powinien zapoznać się i zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu. 3. Zamówienia są przyjmowane przez dedykowane aplikacje, w wyjątkowych sytuacjach za pośrednictwem faksu, poczty email lub telefonicznie. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem (lub faksem) informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. 4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: a. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w chwili otrzymania przez nasz sklep emailem lub faksem potwierdzenia złożonego przez Klienta zamówienia, b. w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili wpłynięcia na konto sklepu przelewu opłacającego zamówienie. 5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w sklepie internetowym w chwili złożenia mówienia. Dostępność towaru oznaczona jest na widoku produktu w sklepie internetowym stosowną grafiką. 6. Jeżeli Sklep nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony towar nie jest dostępny i również w chwili składania zamówienia na widoku produktu w sklepie internetowym oznaczony był stosowną ikoną, Sklep niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 (siedmiu) dni od złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Klienta e-mailowo lub telefonicznie oraz wskaże przybliżony termin dostępności towaru w magazynie sklepu internetowego. W takim wypadku Klient może anulować zamówienie, a Sklep otrzymaną od Klienta sumę pieniężną zwróci, jeśli została przez niego zapłacona. W przypadku braku części towarów objętych jednym zamówieniem, Klient po zawiadomieniu go o tym podejmuje decyzję o dalszym sposobie jego realizacji przez częściową realizację zamówienia i wydłużenie czasu oczekiwania na niedostępny towar albo anulowanie części zamówienia dotyczącej niedostępnego towaru. 7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. 8. Na wszystkie zamówione towary wystawiane są paragony fiskalne lub faktury. Stosownie do treści obowiązujących przepisów, podpis Klienta - jako nabywcy towaru - nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych dotyczących działalności gospodarczej, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego Kupującego jako przedsiębiorcę. 9. Obsługa sklepu może wybiórczo weryfikować (telefonicznie lub mailowo) wpływające do sklepu zamówienia. W tym celu uprasza się Klientów o podawanie poprawnych danych kontaktowych podczas składania zmówienia. 10. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu aż do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z obsługą naszego sklepu. Wycofanie się z zamówienia produktów sprowadzonych "na indywidualne zamówienie" skutkuje zatrzymaniem dokonanej przez Klienta wpłaty tytułem zadatku w rozumieniu art. 394 k.c. 11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wiążąca jest cena podana przy każdym towarze w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny. 12. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki (patrz: zakładka "Koszty wysyłki"), chyba że Klient wybrał opcję „Odbiór osobisty”. 13. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. 14. Na karcie produktu podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia lub czasu zaksięgowania wpłaty w przypadku przelewu - przedpłaty , przez Klienta do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. 15. W przypadku zamówienia na towary o różnym czasie realizacji, obsługa sklepu niezwłocznie kontaktuje się (mailowo bądź telefonicznie) z Klientem i informuje go o możliwości sposobu realizacji zamówienia poprzez wysłanie dotychczas skompletowanego towaru i wysłaniu pozostałego towaru w terminie późniejszym (do przesyłki również doliczony będzie koszt przesyłki) bądź poprzez wysyłanie towaru dopiero po skompletowaniu całości zamówienia (tj. po upływie najdłuższego z podanych przy towarach czasów realizacji). 16. W przypadku towarów zamawianych na indywidualne zamówienie (oznaczonych na widoku produktu na stronie internetowej ikoną „Na indywidualne zamówienie”), których czas dostawy od producenta wynosi powyżej 3 dni, termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie przez sklep. 17. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy około 2-5 dni roboczych, firma kurierska - czas dostawy do 48 h. 18. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: a. przy odbiorze - należność pobiera listonosz lub kurier; b. przelewem bankowym na konto sklepu; c. płatność on-line. 19. Przesyłki na „indywidualne zamówienie” oraz przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem. W przypadku przesyłek poza granice kraju, Klient proszony jest o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia kosztów wysyłki towaru. 20. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki (dotyczy konsumentów). Zwracane towary muszą być kompletne. Produkty chemiczne i kosmetyczne nie mogą nosić innych śladów używania. Zamówienia opatrzone klauzulą "na indywidualne zamówienie" nie podlegają prawu zwrotu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem oraz z pisemną informacją dotyczącą wady produktu i/lub przyczyny zwrotu. Sklep gwarantuje Klientowi zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztem dostawy i odesłania towaru. Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. 21. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową lub kurierską pod adresem sklepu. Reklamowany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem oraz z pisemną informacją dotyczącą wady reklamowanego produktu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta. 22. Koszty dostarczenia towaru w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pokrywa sklep. 23. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT/paragonem. 24. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Zapraszamy do korzystania z naszego sklepu.

Dołącz do newslettera

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami

Dołącz
* Pole obowiązkowe